Sunday, March 8, 2009

maaf agak QRL .....and tension....arrrggghhh jom DX 10M

Assalamualaikum Rakan2...maaf saya agak QRL..dengan ulang alik ke HOSPITAL...dan sempat pernah tido kat lantai hospital pun ada..nasib baik ada sleeping beg...hehehe..
nie ALHAMDULILLAH ayah saya telah sembuh dan selamat dalam proses pembedahan(operation) dan ketika ini berada dirumah..dan mula buat kerja2 rumah...tapi anaknya yang sedang menaip nie masih penat dengan ade beberapa kerja yang kena buat..untuk uruskan sementara masa ada...dan bila check jadual(schedule) hari ni plak..kerja hari Selasa baru naik...sebab Hari ISNIN Maulidur Rasul dan tak lepaskan peluang yang ada...saya dengan selambanya jam sekarang dah menunjukkan pukul 4.00 PM nak bersiap walaupun takde duit nak ikut ABG NUar callsign 9?2k?? ke Thailand...untuk melepaskan perasaan tension dalam kerja masing2...abg Nuar tension dengan kerja dia dan saya pun tension dengan kerja saya dan masa saya...so kami nak memanfaatkan waktu kami dengan QSO on 10M dari Melaka ke Thailand..pada petang ini...ok
kalo saya tak QRL nanti saya cuba cari Cyber Cafe sewaktu saya disana..untuk saya update lagi blog ini...bagi pengikut2 cerita CW...teruskan belajar anda...jangan mudah putus asa...sape lulus...nanti kita plak lepaskan tesion sama2...ke mana plak destinasi abg saya akan ikut...janji abg tumpangkan saya dah laaaa.....hehehehe

ok thanks ABG Nuar sudi ajak saya...
and saya akan buatkan ABG Nuar tak tension2 sewaktu kita DXing 10M on Mobil...all the best...
tunggu kami 9M2AUR,9?2k?? , SWL ????? akan DXing on 10M with mobile setup....
73
de 9m2aur

No comments: