Thursday, March 12, 2009

Maaf agak penat...


Assalamualaikum..
ok maaf semua rakan2 saya belum datang idea lagi nak post seterusnya mengenai CW nie dan apa2 jua...tengah sibuk dok layan barang2 dari UTARA-utara...hehehe
so saya akan masukkan cerita mengenai cw untuk rakan2 ini semua..INSYALLAH saya akan bantu dari belakang..saya cuma takde idea dimana saya dah terputus hubungan dengan rakan2 yang akan ambil CW nie...hanya ABG R saja yang echolink dengan saya...ABG L saya ada jumpa sekejap...tapi sampai sekarang tak dapat berita lagi..ABG J...senyap dah...cuma post kat sebelah nie jer dalam shout box......lagi sape lagi..ABG G yang kat Puncak Alam...saya doakan untuk abg..sebab dia pun dah tak hubungi saya sempat chat sekejap jer semalam petang..tapi dia dah nak balik kerja...lagi sape lagi nie...dah tak QSL dah...tak ingat..ok jumpa lagi..saya akan masukkan cerita apabila datang idea dari rakan2 nie yang hubungi saya..buat ABG R nie saya masih ingat sewaktu kita echolink...dan saya akan post kan esok atau lusa..INSYALLAH...ok

terjumpa plak dalam komputer...
bye semua...SELAMAT berjaya...

Assalamualaikum
all the best

No comments: